Petar

2009.12.27. 20:47

 A szereplőhöz tartozó rejtvény:

2. kódolt idézet:

O"gy"i cáú "ty"go úűeőo, Mcócec ok"ny"gó űú"dz""cs"dcó ycó.

A bejegyzés trackback címe:

https://bkdzs.blog.hu/api/trackback/id/tr1001626984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsenga 2010.01.03. 02:24:22

Szija Petar!

Én egy nagyon tiszteletet követelő, és mérhetetlenül csinos FBI ügynök vagyok. Amikor a szemembe nézel, elolvadsz, és nem tudsz nekem hazudni.
Milyen volt a kapcsolatod az apáddal?
Kérlek meséld el részletesen, mi történt aznap este, a vacsora elejétől amíg megtalálták a holttestet.

btkmersajt 2010.01.03. 11:52:22

[a szerk. megjegyzése: 1480-ban, Erdélyben járunk, az FBI max Falusi Bíráló Intézetet jelenthetett...]
Petar válasza:
A vacsorán Mihail és az apám kicsit összezördültek az új végrendelet kapcsán.
Megmondom őszintén, nekem sem tetszett ez az új végrendelet. A kapcsolatunkra nem mondhatnám, hogy rossz volt, de különösebben jó sem - leginkább a semleges szó illik ide.
Vacsora után a szobámba mentem, ahol a nejemmel beszélgettünk egy kicsit, sőt, egy kicsit össze is vesztünk, de csak egy lényegtelen férj-feleség közti veszekedés volt, mindennapos dolog...
Utána a feleségem lefektette a kicsit, én pedig aludni tértem.
süti beállítások módosítása