Nagyezsda Mara

2009.12.27. 20:50

A szereplőhöz tartozó rejtvény:

2. anagramma:

jeti szúrni tudd 

A bejegyzés trackback címe:

https://bkdzs.blog.hu/api/trackback/id/tr211626991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsenga 2009.12.28. 21:46:15

Hehe, ez én vagyok! :)

Az előző után már-már könnyű volt:

Huhh, sikerélmény:)

btkmersajt 2009.12.28. 21:49:58

helyes, kérdezz bátran!

dzsenga 2009.12.29. 16:44:04

Kedves Mara!
Kérdeznék Öntől néhány apróságot, ha nem bánja!

- Milyen volt a kapcsolata a férjével?
- Mi történt a vacsoránál, milyen volt az öregúr és Mihail vitája?
- Aznap éjjel a férjével aludt?
- Mi történt még a gyilkosság éjszakáján?

btkmersajt 2009.12.29. 19:52:11

Talán mondhatni, hogy a férjemmel egy kicsit elhidegültünk egymástól (nem is aludtunk már egy szobában - megválaszolva ezzel a másik kérdését is), de nem volt kifejezetten rossz a kapcsolatunk.
Mihail és a férjem vitái mondhatni, hogy mindennaposak voltak, de általában amilyen gyorsan összekaptak valami miatt, olyan gyorsan ki is békültek, senki nem tulajdonított nagy jelentőséget az utolsó vitájuknak sem.
A vacsora után én visszavonultam a szobámba, és már nem is mentem ki aznap este, de Mihail később még bejött egy kicsit beszélgetni.

dzsenga 2010.01.03. 00:25:08

Köszönöm a válaszokat, kedves Mara, igazán köszönöm. És őszinte részvétem a férje miatt.

Kérdéseim:

- Hány órakor ment fel a szobájába?
- Hány óra körül csatlakozott Mihail?
- Miről beszélgettek és nagyjából meddig?

btkmersajt 2010.01.03. 01:02:04

Vacsora után egyből a szobámba mentem, körülbelül 10 óra lehetett.
Mihail később, 11 körül jött be, és éjfél után távozott.
Természetesen az új végrendeletről, az akörüli felhajtásról, és kettejük (mármint a férjem és Mihail) közötti vitáról beszélgettünk.

dzsenga 2010.01.03. 01:16:22

- Miről vitatkozott a férje és Mihail?
- Dühös volt Mihail az apjára?
- Önnek mi volt a véleménye az új végrendeletről?
- Mit gondol, miért változtatta meg a férje a végrendeletét?

btkmersajt 2010.01.03. 01:34:35

A végrendelet megváltoztatásáról vitatkoztak, Mihailnak nem nem tetszett, hogy az apja elherdálja a családi vagyont.
Dühös volt rá, igen, de mint már mondtam, ezek a viták nem voltak soha komolyak.
Nem is tudom, hogy mit gondoljak az új végrendeletről - én ugyebár egyikben sem kaptam semmit, ezért nem érintett közvetlenül, de azt hiszem, egyet kell, hogy értsek Mihaillal.
Az indokról viszont semmit nem tudok mondani, nem tudom, hogy miért változtatta meg a férjem a végrendeletét.

dzsenga 2010.01.07. 15:36:03

Mit tudna mondani a férje és a kertész közti kapcsolatról?
Volt valami nézeteltérésük akár a vacsoránál, akár korábban?
Gondozta is valaki a denevéreket, vagy csak hagyták őket ellepni a padlást?

btkmersajt 2010.01.07. 15:59:20

Normál munkakapcsolat volt közöttük, jól megvoltak, a kertész már rég a család szolgálatában áll, semmilyen nézeteltérésről nem tudok.
A denevéreket gondozták is-nem is, de a férjem nagyon sok időt töltött velük.
süti beállítások módosítása