Mihail

2009.12.27. 20:50

A szereplőhöz tartozó rejtvény:

1. Műveltségi kérdés: (ki vagyok én?)

-1911. május 27.-én születtem

-Egy Tim Burton rövidfilmben szereplőt neveztek el rólam, a film készítésében magam is részt vettem.

-Betegségem miatt az eredetileg tervezetthez képest csak kisebb szerepet tudtam játszani abban a filmben, melyre Tim Burton a legszemélyesebb munkájaként szokott utalni.

-Ismert vagyok karakteres hangomról. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bkdzs.blog.hu/api/trackback/id/tr181626996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsenga 2009.12.28. 16:09:11

Hattttalmas ez a rövidfilm!
www.youtube.com/watch?v=fxQcBKUPm8o
Vincent Price

btkmersajt 2009.12.28. 17:15:40

helyes, kerdezhetsz a szereplotol!

dzsenga 2009.12.29. 16:31:06

Szija kedves Mihail!
Dzsen vagyok:)

Ha nem bánod, lenne hozzád néhány kérdésem.

- Milyen volt a kapcsolatod édesapáddal?
- Hogyan érintett téged, hogy egyik végrendeletben sem szerepelsz?
- Mit gondolsz, miért hagyott ki édesapád a végrendeletéből?
- Min veszekedtetek a vacsoránál?

btkmersajt 2009.12.29. 19:57:42

Édesapámmal mondhatni, hogy viharos volt a kapcsolatom, de soha nem akartam neki ártani.
Nem tudom, hogy miért hagyott ki mind a két végrendeletéből, talán azért, mert az első házasságából származom, és nem szívesen emlékezik azokra az időkre.
A vacsoránál is a végrendelett miatt kaptunk hajba, hiszen bár én nem voltam benne, de el akarta herdálni a családi vagyont a cselédségre, ezen pedig felháborodtam. De mielőtt félreértené, még egyszer elmondanám: nem akartam ártani az apámnak, egyszerű szócsatáról volt szó.

dzsenga 2010.01.03. 02:21:12

Kedves Mihail!

A házban lakók másképp mesélik a történetet, ezért még egyszer a biztonság kedvéért megkérdezem:
- Min veszekedtetek az édesapáddal?
- Dühös voltál rá aznap este?
- Kérlek meséld el részletesen, mi történt aznap este, a vacsora elejétől amíg megtalálták a holttestet.

btkmersajt 2010.01.03. 11:43:46

-Az apámmal a végrendelet miatt kaptunk hajba. Nem tetszett, hogy nem a családtagjai közt osztja szét a vagyonát, ezt vetettem fel a vacsorán is. Persze, hogy dühös voltam rá, hiszen vitatkoztunk, de ártani nem tudtam volna neki. A vacsora végét meg sem vártam, kirohantam a teremből, és sétáltam egyet a kertben egyedül, hogy összeszedjem a gondolataimat. Később még meglátogattam Marát a szobájában, beszélgettünk egy darabig, majd aludni tértem.
süti beállítások módosítása