Szobalány

2009.12.27. 20:47

A szereplőhöz tartozó rejtvény:

2. műveltségi kérdés: (ki vagyok én?)

-1915. április 7.-én születtem

-Együtt dolgoztam többek között Benny Goodman-nel és Lester Young-gal.

-Habár énekesként váltam világhírűvé, több filmben is játszottam, ezek közül az egyikben Louis Armstrong-gal közösen.

-A mai napig az egyik legmeghatározóbb jazz énekesnőként tartanak számon, de zeneszerzőként is több számomat jazz standardként ismerik el.

-1972-ben életrajzi film készült rólam, 1956-os önéletrajzi könyvem alapján. A filmet öt Oscar díjra jelölték.

A bejegyzés trackback címe:

https://bkdzs.blog.hu/api/trackback/id/tr571626982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsenga 2010.01.03. 01:24:00

Kedves Szobalány!

Örülök, hogy megismerhetem:D

- Mit csinált azon az éjjelen?
- Milyen volt a kapcsolata a ház urával?
- Milyennek tartja Mihailt?
- Milyen kapcsolata van az orvossal?
- Tapasztalt valami szokatlant azon az éjjelen?

btkmersajt 2010.01.03. 01:42:03

A vacsora után visszamentem a cselédlakba. Később bejött az orvos, az a részeges disznó. Megint szerelmet vallott, és megpróbált elcsábítani. Mondjuk már szinte észre sem veszem, szinte mindennapos dolog ez már. Később pedig Milos jött be hozzám, hogy kergetőzzünk egyet, mert még nem volt álmos. (Gyakran szoktam együtt játszani Milossal, mondhatni, hogy leginkább én viselem gondját.)
A gróf úrral nagyon jóban voltunk.
Nem tapasztaltam semmi különöset.

dzsenga 2010.01.03. 01:49:11

- Kérem, meséljen a kapcsolatáról a gróf úrral!
- Tud róla, hogy a házban többen cafkának tartják? Vajon miért?
- Nagyjából hány órakor találkozott Milossal, mit csináltak, és meddig voltak együtt?

btkmersajt 2010.01.03. 01:52:27

Rendben. Nem szeretnék hazudni az igazságszolgáltatásnak: a gróf úrral viszonyunk volt. Nem tudom, hogy ki tudott róla, és ki nem, de szerintem a legtöbben nem gyanítottak semmit. Ha mégis, akkor valószínűleg ezért nevezhetnek ilyen szörnyű néven. Pedig nem igaz, én komolyan szerettem a gróf urat.
Milossal már elég későn találkoztunk, talán 11 után, de ebben nem vagyok biztos. Tényleg csak játszottunk egy rövid ideig, aztán mondtam neki, hogy most már menjen aludni.

dzsenga 2010.01.03. 01:56:33

Köszönöm az őszinteségét!
- Miután Milostól elvált, lefeküdt aludni, és reggelig aludt?
- Azért örökölt 40%-ot, mert az öreg szerelmes volt önbe?
- Mihez kezd ezzel a szép summával?

btkmersajt 2010.01.03. 01:58:18

Igen, lefeküdtem aludni, és amikor felkeltem, már megtalálták a holttestet.
Gondolom, hogy ezért emelt a végrendeletben az én százalékomon, de én soha nem kértem ilyesmire.
Fogalmam sincs, hogy mihez kezdjek ennyi pénzzel, én egyszerű falusi lány vagyok, nem is tudom, mit csináljak most.
süti beállítások módosítása